Diyarbakır Boşanma Avukatı

Birtane hukuk bürosu olarak size her konuda hizmet sunmaya devam etmekteyiz. Diyarbakır ve Diyarbakır’ın tüm ilçeleri içerisinde sizin haklarınızı korumak ve savunmak için avukatlarımız ile birlikte yanınızdayız. Profesyonel ve güler yüzlü olan avukatlarımız sayesinde büromuzu ziyaret eden kişilere yardımcı olmaktayız. Başvuru evrakları, davalar, dava süreci hakkında tüm bilgileri size profesyonel olarak aktarmaktayız. Son yıllarda görülen davalara baktığımız zaman en çok boşanma davasının olduğunu görmekteyiz. Boşanma davalarında hukuki hakların korunması için sizin adınıza bir avukat temin edilecektir. Boşanma davasını siz açacaksanız açmadan önce avukatlarımız ile görüşmeniz sizin lehinize olacaktır. Ne gibi haklarınız olduğu ve bu hakları korumak için neler yapılacağı avukatınız tarafından size bildirilecektir. Anlaşmalı boşanma, çekişmeli boşanma, babalık davaları, mal paylaşımı, mal rejimleri, nafaka davaları, vesayet davaları, vasiyetname, velayet davası, çocuk için iştirak nafaka davası gibi davalar için hukuk büromuza başvurabilirsiniz. Profesyonel yardım alarak davaların sizin açınızdan olumlu olmasını sağlayabilirsiniz.

Boşanma Süreci Nasıl Olur?

Boşanma davalarına bilindiği üzere aile mahkemesi bakmaktadır. Bazı bölgelerde aile mahkemesi bulunmadığından dolayı ise boşanma davalarında asliye hukuk mahkemesi devreye girmektedir. Bu mahkemelere başvuru yapmadan önce Birtane Hukuk bürosuna gelerek avukatlarımız tarafından bazı bilgiler edinmeniz gerekmektedir. Süreç hakkındaki tüm bilgileri avukatımız size aktaracaktır. Böylece dava süresince profesyonelce davranıldığı için hak kayıplarına uğramanız engellenecektir. Sürecin nasıl işlemesi gerektiği hakkında avukatlarımız ile görüşerek profesyonelce davranmanız mümkün olmaktadır.

Dikkat Edilmesi Gerekenler

Günümüzde yaygın olarak görülen davalardan biri boşanma davası olmaktadır. Çok fazla prosedürü içerisinde bulundurduğundan dolayı düzenli ve doğru bir süreç işlenmesi gerekmektedir. Süreç yanlış işleme giderse mal paylaşımı, nafaka, çocuğun velayeti gibi bazı hakların kayıpları yaşanabilir. Bu nedenle avukatlarımız ile görüşerek yardım almanız önerilmektedir. Hukuk büromuza gelerek profesyonel yardımlar ile birlikte bu hakları kaybetmek yerine kazanmanız mümkün olmaktadır. Bunun için bazı dikkat edilmesi gereken unsurlar bulunur. Başvuru için büromuza geldiğiniz zaman avukatlarımız tarafından size tüm detaylı bilgiler sunulacaktır. Boşanma davalarını kazanmak için büromuza gelerek avukatlarımızdan yardım alabilirsiniz.